Za ile „sprzedadzą się” polskie gwiazdy? ROK CHARYTATYWNOŚCI W TRIATHLONIE

Dodane przez n_admin - śr., 01/23/2019 - 10:54
Ruszyły zbiórki charytatywne w ramach akcji #TRI2help, prowadzonej w ramach Enea IRONMAN 70.3 Gdynia oraz IRONMAN 5150 Warsaw. Celem akcji #Tri2Help jest zebranie w ciągu roku 1 mln złotych na cele charytatywne. W akcję będzie zaangażowanych niemal 30 polskich gwiazd kultury, mediów i sportu.

Każda z gwiazd zadeklarowała udział w zawodach triathlonowych w Warszawie lub Gdyni pod warunkiem wpłacenia na wskazaną przez siebie organizację charytatywną określonej kwoty. Jedną z osób zaangażowanych w akcję #Tri2help jest dziennikarz sportowy Tomasz Smokowski.

Tomasz Smokowski
Tomasz Smokowski
- Postawiłem sobie bardzo ambitne zadanie. Planuję wystartować w Enea IRONMAN 70.3 Gdynia, ale wcześniej chciałbym sprawdzić się także na zawodach w Warszawie – mówi Tomasz Smokowski, dla którego będzie to debiut w triathlonie. – Zadanie jest dla mnie osobiście bardzo wymagające, bo... ja nie umiem jeździć na rowerze! Chcę zebrać 10 tysięcy złotych na Stowarzyszenie Serduszko dla dzieci, prowadzące zajęcia socjoterapeutyczne z dzieciakami na warszawskiej Pradze. Wpłaćcie tę kwotę na tę organizację, a ja gwarantuję, że wytrwam w swoim postanowieniu – dodaje.

 

Najbardziej hojni darczyńcy mogą liczyć na wspólny bieg z dziennikarzem, a także…obejrzenie finału piłkarskiej Ligi Mistrzów od telewizyjnej kuchni.

Nie mniej atrakcyjnie zapowiadają się nagrody dla najhojniejszych darczyńców, którzy zdecydują się wesprzeć zbiórki pozostałych ambasadorów akcji #Tri2help. Tomasz Karolak zaprasza na przykład na wspólną kolację i do Teatru IMKA.

Cezary Zamana, zwycięzca Tour de Pologne, oferuje swoje wsparcie w treningu kolarskim, a Jacek Kurowski, dziennikarz sportowy TVP zaprasza na zwiedzanie kulisów telewizji.

Beata Sadowska z kolei chętnie umówi się na lunch lub kawę z ciastkiem, a Karolina Gorczyca zaprasza na spektakl teatralny ze swoim udziałem.

Aby wesprzeć którąkolwiek ze zbiórek, należy jedynie wejść na stronę www.ironmangdynia.pl/tri2help, wybrać gwiazdę, którą chcemy zmotywować i wpłacić dowolną kwotę na wskazaną przez nią organizację charytatywną.

Na stronie internetowej akcji, można również obejrzeć krótkie filmy z udziałem ambasadorów #TRI2help, w których nieco szerzej opisują cele swoich zbiórek. Jak zapowiadają organizatorzy, to dopiero początek i już w najbliższych dniach możemy się spodziewać dołączenia do akcji kolejnych osób.

Michał Drelich
- Przystąpienie do akcji #Tri2Help zadeklarowało niemal 30 gwiazd ze świata sportu, kultury i mediów. Wszyscy chcą podjąć trud przygotowań do zawodów triathlonowych IRONMAN w Warszawie i Gdyni, a przy okazji wesprzeć wybrane przez siebie organizacje charytatywne. Każda nowa zbiórka trafi na stronę internetową akcji #TRI2help – mówi Michał Drelich z agencji Sport Evolution, dyrektor zawodów IRONMAN w Polsce.

 

Akcja #TRI2help to kluczowy element Roku Charytatywności w Triathlonie, który został ogłoszony podczas grudniowej prezentacji imprez IRONMAN w Polsce. Organizatorzy chcą zebrać łącznie 1 mln złotych na cele charytatywne. W dniu ogłoszenia inicjatywy, zorganizowanych zostało kilka aukcji, na których zebrano już ponad 30.000 złotych. Planowane są też inne aktywności, mające na celu zbiórkę środków dla różnych organizacji społecznych.

Beneficjentami projektu są organizacje pozarządowe, w tym m.in.: Fundacja Ronalda McDonalda, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, UNICEF czy Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Więcej informacji na www.ironmangdynia.pl/tri2help

SPONSOR TYTULARNY

PARTNER STRATEGICZNY

SPONSORZY

ORGANIZATOR