IRONKIDS® to globalny cykl zawodów dla dzieci, który towarzyszy zawodom IRONMAN®. Dzieci rywalizują ze sobą w krótkich biegach lub aquathlonie. W ubiegłym roku w zawodach IRONKIDS® na całym świecie wystartowało kilkadziesiąt tysięcy dzieci w wieku od 2 do 18 lat.
− Sponsoring zmagań najmłodszych w ramach globalnego cyklu IRONKIDS znakomicie wpisuje się w strategię rozwoju naszego projektu Be The Winner wspierającego zawodników w ich dążeniach do osiągania jak najlepszych wyników i sprawdzania siebie w nowych dyscyplinach – mówi Irmina Długopolska, odpowiadająca za sponsoring sportowy w firmie WIŚNIOWSKI.
Radości z przedłużenia kontraktu i rozszerzenia współpracy o zawody IRONKIDS® nie kryje również Michał Drelich, dyrektor zarządzający agencji Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN® na Polskę.
− Podjęta w ubiegłym roku współpraca z firmą WIŚNIOWSKI umożliwiła nam podniesienie poziomu organizacyjnego naszych imprez. WIŚNIOWSKI to partner zaangażowany, który sam wychodzi z ciekawymi inicjatywami i pomysłami. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ma charakter rozwojowy i w najbliższych latach przyczyni się do dalszej popularyzacji triathlonu w Polsce i na świecie – mówi Michał Drelich.
Ambasadorem programu Be The Winner jest aktor filmowy i teatralny, Krzysztof Wieszczek, który jako triathlonista zadebiutował w 2017 roku. W tym roku liczy na powtórkę, dlatego postanowił przystąpić do charytatywnej akcji #TRI2help, która towarzyszy zawodom IRONMAN Polsce.
− Trenowanie triathlonu to spore wyzwanie, ale emocje, które towarzyszą każdemu triathloniście wbiegającemu na metę zawodów IRONMAN są nie do opisania. Dlatego zostałem ambasadorem triathlonu w Polsce i gorąco zachęcam innych, by też tego spróbowali – mówi artysta i ambasadorprogramu Be The Winner.
Rejestracja na zawody Wiśniowski IRONKIDS® Warsaw oraz Wiśniowski IRONKIDS® Gdynia rozpoczną się 12 marca o godz. 14:00. Zapisy za pośrednictwem platformy SlotMarket.pl.