WIŚNIOWSKI SPONSOREM OFICJALNYM IRONMAN POLAND TOUR 2019 ORAZ SPONSOREM TYTULARNYM ZAWODÓW IRONKIDS

Dodane przez karol@sportevo… - pon., 03/11/2019 - 10:29
Was, triathlonistów, nazywa się powszechnie ludźmi ze stali. Uprawianie tej dyscypliny sportu wymaga bowiem dużego zaangażowania, hartu ducha, a także precyzji w planowaniu i organizacji czasu. Triathloniści potrafią łączyć swoją sportową pasję z udanym życiem zawodowym i osobistym. Dlatego też triathlon jest wspierany przez marki, które w swoje DNA mają wpisane: jakość, precyzję, trwałość oraz niezawodność. Bez wątpienia do takich firm należy WIŚNIOWSKI. Czołowy europejski producent bram garażowych, okien, drzwi i ogrodzeń rozszerza dotychczasową współpracę z organizatorami IRONMAN® Poland Tour i w 2019 roku nabywa prawa tytularne do zawodów IRONKIDS® w Warszawie i Gdyni.

IRONKIDS® to globalny cykl zawodów dla dzieci, który towarzyszy zawodom IRONMAN®. Dzieci rywalizują ze sobą w krótkich biegach lub aquathlonie. W ubiegłym roku w zawodach IRONKIDS® na całym świecie wystartowało kilkadziesiąt tysięcy dzieci w wieku od 2 do 18 lat.
Sponsoring zmagań najmłodszych w ramach globalnego cyklu IRONKIDS znakomicie wpisuje się w strategię rozwoju naszego projektu Be The Winner wspierającego zawodników w ich dążeniach do osiągania jak najlepszych wyników i sprawdzania siebie w nowych dyscyplinach – mówi Irmina Długopolska, odpowiadająca za sponsoring sportowy w firmie WIŚNIOWSKI.
Radości z przedłużenia kontraktu i rozszerzenia współpracy o zawody IRONKIDS® nie kryje również Michał Drelich, dyrektor zarządzający agencji Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN® na Polskę.

Podjęta w ubiegłym roku współpraca z firmą WIŚNIOWSKI umożliwiła nam podniesienie poziomu organizacyjnego naszych imprez. WIŚNIOWSKI to partner zaangażowany, który sam wychodzi z ciekawymi inicjatywami i pomysłami. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ma charakter rozwojowy i w najbliższych latach przyczyni się do dalszej popularyzacji triathlonu w Polsce i na świecie – mówi Michał Drelich.
Ambasadorem programu Be The Winner jest aktor filmowy i teatralny, Krzysztof Wieszczek, który jako triathlonista zadebiutował w 2017 roku. W tym roku liczy na powtórkę, dlatego postanowił przystąpić do charytatywnej akcji #TRI2help, która towarzyszy zawodom IRONMAN Polsce.

Trenowanie triathlonu to spore wyzwanie, ale emocje, które towarzyszą każdemu triathloniście wbiegającemu na metę zawodów IRONMAN są nie do opisania. Dlatego zostałem ambasadorem triathlonu w Polsce i gorąco zachęcam innych, by też tego spróbowali – mówi artysta i ambasadorprogramu Be The Winner.

Rejestracja na zawody Wiśniowski IRONKIDS® Warsaw oraz Wiśniowski IRONKIDS® Gdynia rozpoczną się 12 marca o godz. 14:00. Zapisy za pośrednictwem platformy SlotMarket.pl.

SPONSOR TYTULARNY

PARTNER STRATEGICZNY

SPONSORZY OFICJALNI

SPONSORZY

PARTNERZY MEDIALNI

ORGANIZATOR